Zapytaj o rezerwację Rezerwacja online

    Imię i nazwisko:

    Numer telefonu:

    Adres- e-mail:

    Termin rezerwacji:

    Szczegóły:

    Wypełnij wszystkie pola i wyślij formularz. Skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia zapytania.

    [recaptcha id:konfigcaptr]

    Oferta

    Oferta Jasna Hotel w Warszawie

    Potrzebujesz kameralnego hotelu w centrum Warszawy? sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

    W naszym hotelu zlokalizowanym w tętniącym życiem centrum Warszawy znajdziesz noclegi w pokojach jedno- do czteroosobowych.

    Dysponujemy dwoma rodzajami pokoi:

    • pokoje premium – każdy pokój z prywatną łazienką z prysznicem, płaskim telewizorem i klimatyzacją;
    • pokoje podstawowe - wspólne łazienki (na korytarzu), wspólna kuchnią z telewizorem.

    Oferta dopasowana do Twoich potrzeb

    Chcąc sprawdzić pocztę lub posurfować w sieci, możesz skorzystać z bezpłatnego, bezprzewodowego internetu. Do dyspozycji Gości naszego hotelu czekają również: żelazko, suszarka do włosów oraz darmowe plany miasta, które możesz pobrać w recepcji. Przechowasz tu także bagaż – zarówno przed, jak i po zameldowaniu. Dla osób zmotoryzowanych mamy płatny parking (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

    Serdecznie zapraszamy do naszego hotelu przy ulicy Jasnej 22 w centrum Warszawy

    JASNA HOTEL

    Jakie są atuty naszego hotelu zlokalizowanego w Warszawie?

    LOKALIZACJA

    Jasna Hotel położony jest w samym centrum Warszawy, blisko Metra Świętokrzyska, Dworca PKP i PKS, linii komunikacji miejskiej, licznych zabytków i atrakcji miejskich – Centrum Kopernika, Starego Miasta, Muzeum Chopina, Traktu Królewskiego, Dzielnicy Żydowskiej, Muzeum Powstania Warszawskiego, Grobu Nieznanego Żołnierza.

    PARKING

    Posiadamy miejsca parkingowe dla minibusów i samochodów pywatnych( płatne dodatkowo 30/40 złotych), konieczność rezerwacji. W pobliżu hotelu znajdują się dwa parkingi dla autokarów (pod Pałacem Kultury i Nauki oraz przy ul. Królewskiej).

    ATRAKCYJNE CENY

    Możliwość otrzymania zniżek i rabatów za noclegi dla grup powyżej 20 osób. Negocjowane indywidualnie w zależności od liczby dni, wielkości grupy oraz terminu pobytu.

    RÓŻNORODNOŚĆ POKOI

    Do dyspozycji gości mamy pokoje prywatne - od 1 do 4 osobowych.

    WYGODA i BEZPIECZEŃSTWO

    Recepcja czynna jest w elastycznych godzinach.

    Hotel jest czynny cały rok.

    ŚNIADANIA

    Podstawowe, kontynentalne (mleko, kilka rodzajów płatków, herbata, chleb tostowy, dżemy, masło, paszteciki, sosy, sezonowo warzywa). Istnieje możliwość zamówienia organizacji śniadania za dodatkową opłatą.

    DODATKOWO:

    Do dyspozycji gości mamy ogólnodostępne kuchnie.

    Na jednym z pięter jest usytuowana duża sala jadalna z 75 calowym telewizorem.

    Jest też tutaj restauracja (obecnie w remoncie).

    Na życzenie gości możemy udostępnić salę na wyłączność - na potrzeby gości.

    Współpracujemy również z licencjonowanymi przewodnikami po Warszawie.

    Możliwe są m.in.:

    Tematy spacerów po Warszawie:

    Przykładowe programy

    • Warszawa wielowyznaniowa
    • Warszawa Żydowska
    • Świątynie różnych wyznań
    • Socrealizm w Warszawie
    • Warszawa śladami PRL-u
    • Śladami Fryderyka Chopina
    • Śladami Józefa Piłsudskiego
    • Śladami „Lalki” Bolesława Prusa
    • Szlakiem "Kamieni na Szaniec"
    • Szlakiem Szarych Szeregów
    • Szlakiem Bolesława Prusa
    • Szlakiem Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
    • Bajki i Legendy Warszawskie
    • Szlakiem Powstania Warszawskiego
    • Wrzesień 1939 i lata okupacji
    • Place i Pomniki Warszawskie
    • Warszawskie cuda Architektury
    • Style architektoniczne
    • Parki i ogrody warszawskie
    • Trakt Królewski
    • Cmentarze Warszawskie
    • Cmentarz Stare Powązkowski
    • Cmentarz Żydowski
    • Cmentarz Tatarski
    • Oferujemy również wycieczki tematyczne na zamówienie klienta

    Oferujemy również wycieczki tematyczne na zamówienie gości

    ZAPRASZAMY
    Wszelkie zapytania dotyczące szczegółów rezerwacji prosimy kierować drogą telefoniczną lub mailową.
    Hotel Jasna, ul. Jasna 22, Warszawa
    numer telefonu: (22) 828-86-00
    e-mail: recepcja@jasnahotel.pl
    • Sprawdź, jakie rabaty przewidujemy w naszym tanim Hotelu w centrum Warszawy!

      Kto może z nich skorzystać?

      1. Osoby z niepełnosprawnością mogą liczyć na 10% rabatu naliczonego od całkowitej wartości pobytu.
      2. Przy dłuższych pobytach (powyżej 3, 5 nocy, tygodnia, miesiąca), udzielamy odpowiednich rabatów.
      3. Specjalne ceny obowiązują dla uczestników kursów organizowanych przez Międzynarodową Szkołę Barmanów Sommelierów

    * RABATY SPECJALNE NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z INNYMI PROMOCJAMI, W TYM TYMI USTALONYMI INDYWIDUALNIE.

    OSOBA CHCĄCA SKORZYSTAĆ Z RABATU, MOŻE BYĆ POPROSZONA PRZEZ PRACOWNIKA HOSTELU O POTWIERDZENIE LUB UDOKUMENTOWANIE SWOJEGO STATUSU.

    UWAGA!
    POWYŻSZE RABATY UDZIELANE SĄ PRZY POBYCIE POWYŻEJ JEDNEGO DNIA.

    Regulamin Jasna Hotel w Warszawie:

    1. Recepcja hotelu czynna jest w wyznaczonych godzinach.
    2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16, a kończy o godzinie 11. Możliwe jest wcześniejsze zakwaterowanie po uprzednim skontaktowaniu się z recepcją. W godzinach 11.00-16.00 trwa sprzątanie obiektu.
    3. Kwaterowanie Gości odbywa się w godzinach 16.00-20.00. Późniejsze zakwaterowanie jest możliwe po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie pracownika recepcji hotelu.
    4. Cisza nocna obowiązuje w godzinach: 23.00 - 6.00.
    5. Hotel objęty jest monitoringiem.
    6. W chwili przyjazdu Goście zobowiązani są do okazania recepcjoniście ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz uiszczenia opłaty za nocleg. Goście nie posiadający ważnego dokumentu, nie zostaną przyjęci.
    7. Opłata za pobyt pobierana jest za całość rezerwacji od Gościa w dniu przyjazdu do hotelu (z góry). Cena zawiera wszystkie podatki. Cena za nocleg jest umowna i nie jest stała, regulowana jest dostępnością miejsc w hotelu. Aktualne ceny są dostępne na stronie internetowej hotelu w zakładce ”CENNIK”. Hotel zastrzega sobie prawo zmian cen na czas wydarzeń kulturalnych i sportowych w Warszawie.
    8. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin albo też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie hotelu.
    9. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych.
    10. Hotel zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb prewencyjnych w sytuacjach szczególnych, takich jak: agresja uczestników grupy w stosunku do recepcjonistów lub innych Gości, zażywanie środków psychoaktywnych, zakłócanie ciszy nocnej, wyrzucanie śmieci lub innych rzeczy przez okna na ulice lub otoczenie hotelu.
    11. Każda osoba zakłócająca spokój lub bezpieczeństwo, zostanie niezwłocznie wyproszona z hotelu bez możliwości zwrotu pobranej opłaty za pobyt.
    12. W celu przedłużenia pobytu, należy zgłosić się do pracownika recepcji najpóźniej do godziny 11.
    13. Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za nocleg po wcześniejszym poinformowaniu o tym pracownika recepcji.
    14. Pracownik recepcji ma prawo odmówić udzielenia rabatu jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie nie spełniania przez Gościa warunków jego otrzymania.
    15. Przed opuszczeniem hotelu, Goście proszeni są o pozostawienie kluczy w recepcji.
    16. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz przebywania osób niezameldowanych. Goście osób zameldowanych mogą przebywać na terenie hotelu wyłącznie za wiedzą i zgodą pracownika recepcji, nie dłużej jednak niż do godziny 22.00.
    17. Obowiązkiem Gościa jest utrzymywanie porządku zarówno w pokojach jak i w części wspólnej hotelu.
    18. Akceptujemy pobyt zwierząt w hotelu, za wcześniejszą zgodą recepcji.
    19. W przypadku uszkodzenia wyposażenia hotelu, koszty naprawy sprzętu ponoszą odpowiedzialni za zniszczenia Goście.
    20. Za interwencję służb zewnętrznych wynikających z niewłaściwego zachowania się Gościa ponosi on pełną odpowiedzialność finansową.
    21. Rzeczy pozostawione przez Gości hotel przechowuje przez okres 30 dni, po upływie którego zostaną one przekazane do Biura Rzeczy Znalezionych lub zutylizowane.
    22. Obiekt na mocy prawa polskiego jest objęty całkowitym zakazem palenia. Palenie w budynku jest surowo zabronione. Kara za palenie wynosi 300 zł.
    23. Goście zobowiązani są do postępowania zgodnie z instrukcjami przeciwpożarowymi jak i ogólnymi zasadami bezpieczeństwa.
    24. Goście proszeni są o niezwłoczne zgłaszanie wszelkich usterek pracownikom recepcji.
    25. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione w pokojach, części wspólnej oraz przechowalni bagażu.
    26. Opłaty dodatkowe pobiera się za: miejsce parkingowe, pranie.
    27. Hotel nie zwraca wpłaconych zadatków.
    28. Bezkosztowa anulacja rezerwacji możliwa jest 30 dni przed datą rozpoczęcia rezerwacji i wyłącznie drogą mailową. Jeśli opłata za rezerwację została dokonana kartą, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 5 %.
    29. Wszystkie płatności za pobyt grupy muszą być dokonane w dniu przyjazdu lub przelewem przed zameldowaniem grupy.
    30. Organizator pobytu grupowego zobowiązany jest do wypełnienia listy uczestników i przekazania jej do recepcji hotelu.
    31. Hotel nie zapewnia utrzymania czystości w pokojach podczas pobytu grupy w okresie krótszym niż tydzień.
    32. Za zniszczenia dokonane przez uczestników pobytu odpowiada opiekun/organizator lub biuro podróży. Opiekunowie mają obowiązek powiadomienia recepcji o zniszczeniach dokonanych przez uczestników grupy. W przypadku braku powiadomienia, hotel zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury za zniszczenia na szkołę, organizację lub biuro podróży z 7 dniowym terminem płatności.
    33. Hotel potwierdza możliwość przyjęcia grupy w oparciu o dostępność wolnych pokoi na dzień zapytania. Oferta hotelu, potwierdzona i zaakceptowana przez grupę uzyskuje status rezerwacji wstępnej. Hotel zastrzega sobie prawo do anulacji rezerwacji wstępnej bez podawania przyczyn. Ostateczne i gwarantowane potwierdzenie rezerwacji uzyskują tylko rezerwacje przedpłacone o uzgodnioną kwotę zaliczki.
    34. Hotel pobiera opłatę w wysokości 50% za każdą noc niedojazdu uczestnika pobytu grupowego, jeśli organizator e-mailowo, na co najmniej 7 dni przed datą pobytu nie poinformuje pracowników hotelu o zaktualizowanej, ostatecznej liczbie uczestników.
    35. Z chwilą zameldowania Gość hotelu przyjmuje do wiadomości i akceptuje niniejszy regulamin

    Regulations of staying at the Jasna Hotel in Warsaw:

    1. The reception is open 24 hours a day.
    2. You have to check in after 4PM and check out before 11AM on the next day. It is possible to check-in earlier, after contacting the reception. Cleaning time is from 11AM to 4PM.
    3. The check-in is available from 4PM to 8PM. Later check-in is only available after contacting the Hotel’s receptionist.
    4. The quiet hours are from 11PM to 6AM.
    5. The hotel is under video surveillance.
    6. All Guests are required to show the staff a valid ID card, passport, or other valid proof of their identity and settle all payments at check-in. Any person without a valid ID will not be accepted at the hotel.
    7. Guests are charged for the entire reservation on arrival (in advance). The price includes all taxes. The price per night is contractual and not constant, established due to availability of beds at the hostel. Current prices are available on the website of the hotel in the "PRICES" part. Prices can also be changed during both cultural and sport events in Warsaw.
    8. The hotel will refuse to accept a guest who broke the regulations of staying at the hotel or disrupted the functioning of the hotel during a previous stay.
    9. The hotel reserves a right to refuse to accept a Guest who is drunk or under any psychoactive substance’s influence.
    10. Our hotel reserves the right to send for proper preventive services in emergency situations, such as: aggression of a group members towards the receptionists or other guests, consuming any psychoactive substances, disturbing the quiet hours or throwing rubbish or other things out of the windows onto the streets or the Hotel’s surroundings.
    11. Guest, who may disturb the comfort or safety of other Guests, will be asked to leave the hotel. In this case, the payment for the stay will not be returned.
    12. If you want to prolong your stay, you should inform the receptionist by 10AM.
    13. It is possible to receive an invoice after informing the receptionist on arrival.
    14. The receptionist can refuse to give a discount if there’s a reasonable suspicion that the Guest is not entitled to receive one.
    15. You must leave the key of the room at the reception before leaving the hotel.
    16. The presence of unregistered people at the hotel is strictly forbidden. Our Guests’ Guests are allowed to stay only with the receptionist’s knowledge and permission, though no longer than until 10PM.
    17. We kindly request our Guests to keep rooms and common areas clean and tidy at all times.
    18. We accept pets at the hotel after coordinating it with the reception.
    19. The hotel Guests are responsible for any damage to the hotel’s equipment caused by them or their Guests and will be charged for the repair.
    20. A Guest takes full financial responsibility for the intervention of external services caused by inappropriate behavior.
    21. A Guest’s personal belongings left at the hotel are stored for a period of 30 days, after which they are given to the Lost & Found office or utilized.
    22. Smoking is absolutely forbidden in all areas at the hostel. The penalty for smoking is 300 PLN.
    23. Hotel Guests have to abide by the fire regulations and general safety rules.
    24. Hotel Guests are kindly requested to report immediately any defects seen in the hotel area to the reception staff.
    25. The Hotel takes no responsibility for valuable and personal belongings left either in the hotel’s luggage room or in any of the rooms.
    26. The price of accommodation does not include: car park places, laundry.
    27. The hotel does not return the advance payment.
    28. A free cancellation of booking is possible up to 30 days before the stay. If the payment was made by card, there will be a 5% charge.
    29. All the group payments must be made on the day of arrival or by bank transfer before the check-in.
    30. The group organizer is responsible for filling-in a list of members and giving it to the reception.
    31. The hotel does not clean group rooms if the period of stay is less than 7 days.
    32. The group organizer/travel agency is responsible for any damage made by the members of their group. The ones responsible must inform the reception about any damage. In case of not informing the reception, the Hotel reserves a right to send an invoice for the damages to a school, organization or travel agency with a 7-days time of payment.
    33. We confirm a possibility of taking a group depending on available rooms on a day of request. Our offer, confirmed and accepted, becomes an initial reservation. We reserve a right to cancel such reservation without informing about the reason. Only the pre-paid reservations become the final and guaranteed confirmation.
    34. The hostel charges 50% of price per each reserved night for every group member who didn’t come, if the group organizer doesn’t e-mail the reception at least 7 days before arriving about the final number of group members.
    35. Checking-in means accepting the above regulations.

    Facebook
    Facebook
    Facebook
    Twitter
    Twitter
    Twitter